Ceylanaydemir _anne sezeryandan korkmuyorum bende uyuşuyorsun bebeği ordan alıyolar sıkıntıya girmeden çekeceğin yarası ama normal doğumda nasıl acı olucak bebek iyi olucak mı bilemiyo insan 🤷♀️
Buketkucuk Ceylanaydemir bence korktuğunuzu hissettiğiniz her an onun güzel yüzünü ve mis kokusunu aklınıza getirin ben öyle yapıyorum
Dilek_25 Bende korkuyorum ama bi yönden de sonuçta herkesin başına gelen bişey herkesyapıyor diye kendi kendimi teselli ediyorum 😂
Ceylanaydemir Dilek_25 Valla ben edemiyorım herkes yapıyo ama ben yapamam diyorum 😂 Yani normal de böyle bi insan değildim nerden geliyo bu korkaklık bilmiyorum
Ceylanaydemir Hediyeucgul 3 müü Ay inşallah güzel bi doğum yaşarsında buraya yazarsın 😅 haberlerini bekliyorummm mutlaka yaz haberdar et
Ceylanaydemir yusufbebekk447 Doğumdan sonra çok aşırı enerji oluyomuş yani bunu doğum yapmış herkes söylüyo 😅 Ama işte doğum anı nasıl olur bakıca görücezz
alenrenas1 Ceylanaydemir ne mutlu eşim bana diyor farketmeden bişey mi yaptım sana hep aglamaklısın 😂 dedim yok eşinin psikolojisi bozuk 😅 oda diyor yok eşim hassas sadece bu aralar normal
Dilek_25 Ceylanaydemir insan tabi yine de ister istemez korkar ama sonunda olacak olan o ☺️ne kadar kaldı sizin doğuma
Mhtpttr Ceylanaydemir kuzum doktor her an bekle diyor her doktor böyle söylüyor da işte nasip belli olmuyor bizde 39+2 yiz oğluşumda 3,700 dü 3 gün önce bakalım 4 kiloya doğru gidiyoruz 😂🙏🏻
_Durdane_ Ceylanaydemir Rwk benmiyim doğumu hizlandirmak isteyen korkma cnm Allah o gün bize sabir verir
Melosss_4433 Ceylanaydemir bende aynı sorunu yaşıyorum bazen diyorum ağrım gelse de söylemesem olur mu doğum yapmamak için gece yatamıyorum düşünmekten 😃
brcbr Ceylanaydemir 18 gün önce doğum yapmış biri olarak söylüyorum o anda durumu kabulleniyorsunuz ve bir şekilde oluyor😂bana doktor sen kalp hastasımısın diye sormuştu makinede kalbim 160 ları gösteriyordu😅sonra dedim yapcak bişey yok bir şekilde allah o gücü veriyo