Mgersn Ceylanaydemir evet canım cok cok iyi anlayabiliyorum seni sağ dalim atlatacaksın sonra benim gibi diceksin sende emin ol içini rahat tut güzel düşün 🥰
Ceylanaydemir Dilekyc Devlet hastanesine gidiyorum yeni hastane odalar falan temiz doktor ilgili o yüzden hiç özeli düşünmedim 😊
Ceylanaydemir Baharhnm Dur daha erken 😂 O zamanlar hiç düşünmüyodum Hatta ilk başlarda amann doğururum patır patır diyodum 40 ı gördükten sonra bi yusuf yusuf oldum
Ceylanaydemir larin1213 Plates topum var 😂 Başladım bi iki gündür bakalım ama sana bi uyarıda benden olsun benim yiğenlerm hep plates topunda uyamaya alıştığı için başka yerlerde asla uyumuyo haberin olsun çok zor oluyo sonradan 😅
Mhtpttr Ceylanaydemir kuzum doktor her an bekle diyor her doktor böyle söylüyor da işte nasip belli olmuyor bizde 39+2 yiz oğluşumda 3,700 dü 3 gün önce bakalım 4 kiloya doğru gidiyoruz 😂🙏🏻
Ceylanaydemir ElifOkay inşallahhh şöyle hastaneye gittiğimizde Aa bebek geliyo hemen doğuma desinlet 😂 şu ararlar tek hayalimm
Ceylanaydemir alenrenas1 Yaa bende öyleyim galiba hatta ablam diyo biz bebeği alıp götürürz senin kırkın cıkınca getiririz senle lohusalığında uğraşılmaz 😂
alenrenas1 Ceylanaydemir bende cok merak ediyorum doğum sonrası nasıl olacak şuan eşim bana seni seviyorum bile dese nerdeyse diyecem niye seviyorsun beni o kadar gergin ve hassasım 😂
Baharhnm Ceylanaydemir Yok ben 90′dan aşağı düştüm yusuf yusuf olmaya başladım. Birde doktor bebeğin biraz iri dedi naızl çıkcak diye düşünüp duruyorum😖
Ceylanaydemir _anne sezeryandan korkmuyorum bende uyuşuyorsun bebeği ordan alıyolar sıkıntıya girmeden çekeceğin yarası ama normal doğumda nasıl acı olucak bebek iyi olucak mı bilemiyo insan 🤷♀️
minik_kalbim Ceylanaydemir Inan hepimiz korkuyoruz ama yaparız ya 😁Yaparsın sende korkma sadecd bolca duani et Rabbim yardim edecektir hadi dogur gelde yaz suraya kızlar çok kolaydi dogumum diye😁💞
Ceylanaydemir minik_kalbim Ayy inşallah yazarım. 😂 Şöyle kolay oldu böyle oldu diye Zor olursa söylemem ama korkmasın kimse 🤣
Ceylanaydemir Baharhnm Kimileri iri bebek daha iyi ittiriyo kendini açılma daha iyi oluyo diyo ama ne kadar doğru bilinmez 😄
alenrenas1 Ceylanaydemir ne mutlu eşim bana diyor farketmeden bişey mi yaptım sana hep aglamaklısın 😂 dedim yok eşinin psikolojisi bozuk 😅 oda diyor yok eşim hassas sadece bu aralar normal