Ceylanaydemir canım benimde 4 günüm kaldı… Bende korkuyordum inan ki.. Ama sonra gün yaklaştıkça sabırsızlanıyorsun bir an önce doğsada kucağıma alsam diye düşünmekten korkuyu falan unutuyorsun… Çok güzel duygular bunlar sukrediyorum ki rabbim anne olmayi nasip etti bize acısı bile çok özel olacak inan ki… Biraz cesaret sonrası o masum yavruların annesi olacağız bu duygu herseye bedel… Sadece bebisinle kuracaginiz o guzel bağı düşün… Minicik elleriyle tutacak parmaklarini sana bakacak senin kökünü isteyecek 😍🤗❤🙏