Allah yukarda benden birşey esirgemez birebirde çok iyiyiz ama baba olmayınca oğluna çok düşkün. Farklı illerde yaşıyoruz ama her hafta 6saatlik yola annesini görmeye gidiyoruz ben aileme gidince eşim bişey demesede kayınvaldem lafını yapıyor 3 gün ailemde kalıyorsam 2 hafta onda kalıyoruz gene yetmiyo. Tek çocuk baba olmayınca normal dedim ama ben şimdi doğurunca onla kalıcakmışm eşim hafta sonları gelicekmiş en son delirdim eşimde ilk diretir gibi oldu dedim asker çocuğu değil doğu görevinde deiliz başımda kocam var ben bu çocuğu seninle yaptım neden gidiyorum neden senden çocuğunu ayırıyorum dedim biraz anladı.çocuk doğmadı hala üstüne plan yapılıyor toruna çok sevinmedi şimdi seviniyo gibi ama derdi oğlunun ayağı kesilmesin çünkü biliyor bebek doğduktan sonra göremicek eskisi gibi cidden dolmamaya çalışıyorum bana çok iyiliği var ama insan üzülüyor artık bizde bir aileyiz eşimle