Seyma16 iki kez ise tesadüf diyemeyeceğim. Yapsa ne olurdu ki, çok garip… Bir de anlamıyorum şu insanlarin başkasına iş bakması olayını. Ayrıca pandemi dönemi ne bim’i, ne çalışmasi. Hamileleri çalıştırmıyor bile cogu şirket. Sağlığınıizi dusunecegine 🤦🏻♀️