Güzel anneler yardımınıza ihtiyacım var benim . Benim son adet tarihim 12 kasım test yaptım üç kere hepsi de pozitif çıktı . Geçen hafta doktora gittim pek birşey söylemedi dün kontrolüm vardı yine gittim istediğim kadar büyümemiş dedi kürtaj olabilir dedi ama bir hafta daha bekleyelim haftaya tekrar bakalım dedi. Ben farklı bi doktora daha gittim aynı gün 6 haftalık normalde ama bir hafta geriden geliyor yani 5 haftalık dedi o doktor da aynısını dedi haftaya bakalım kürtaj dedi ama buraları okuyorum aynı durumum sizlerde de var ne yapmalıyım ben bebeğimi kaybedecem diye çok korkuyorum . Daha önce de bir düşük yaptım 😥