Benimde geç döllenme olmus normalde 30 mayıs son adet tarihim ama 14 hasiran hesapladı doktor en baştan beri geç döllenme olduğundan sıkıntı olmuyor ona göre hesaplıyorsun suan 27 haftalığım onu sorun yapma sağlıklı gelsinler inşallah haftasını yakalamasına gerek yok o sekilde ilerliyor hamileliğin keseyi 4+5 te gördük kalp ayılıda 8. Haftada duymuştuk