Biles evet canim gittik 6+5 gunlukmus kalbini de duyduk o kahverengi gelen leke de yerlesme lekesiymis cok rahatsz edici degil zaten progestan kullanmaya devam et dedi kesede bi leke kan gorunmuyor gayet saglikli normal gidiyor hersey dedi iki kan testi bi idrar testi istedi rutin her gebeye yaptiklari testler bunlar sonuc yarn cikicak insallah bi sorun olmaz doktorun dedigine gore bir sorun yok cok sukur bulanti icin ilac istedim prilam yazdi gebelikte beslenme ve neler yasak diye birkac sayfalik bilgilendirme formu verdi Kan testi icin ekstra ucret odedik ama ozellerin hepsi malesef oyle esim emniyet calisani diye indirimimiz oluyor ama yine de coktur neyse bebisimiz icin hersey deger ee canim sen de yarin mi gidicen hastaneye 🥰