Bir_Prenses_Annesi Uyqulamaya qöre 42 doktorumuza qöre 17 ocak kız erken qelirmis bakalım hanqisi tutacak 😂🥰
symslmz Elidamla35 korkmuyor değilim post bile açtım dün ama kaynana postları kadar dikkat çekmediği için rahatlatan bir yorum alamadım 🤦🏻
Elifhusna Elidamla35 Merhaba canım bizde 34+3olduk kızımla ama sancılarımız başladı korkmaya başladım ara ara şiddetli gelip gidiyor bizimde uygulamaya göre 27 ocak gorunuyor hazırlıklar bitti bugün Yarın çantamı hazirliycam
Harunayse Elidamla35 bizimde 30 Ocak gösteriyor ama erken ama geç rabbim bilir hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim tüm isteyene nasip etsin inşallah 🤲💙
Mom092 Tugce1803 uff benmkide oyle bide toplaniyo nefesimi kesiyo 😒 neyse artik hakkimizda hayirlisi neyse o olsun🥰
Ygmrslymn Tugce1803 bizde aynı sizin gibiyiz ☺️9 Ocak ve makat geliş bizde 23une sezeryan günü alacağız halen dönmediyse 🤷
Tugce1803 Ygmrslymn Doktorum bu vakte dönmediyse artık çok zor dedi ama bakalım🤷🏻♀️Yine haberleşelim hangi güne verecekler acaba☺️
Tugce1803 Mom092 Eşim de aynısını söylüyo dün ters dönmüş kaplumbağa gibi kalınca😂bir de bugün nöbetçi kendisi illa yanımda birileri olsun istiyolar ben kimseyi istemiyorum sizin yanınızda biri var mı🤭
19231923 Elidamla35 32 de bütün hazırlıklar bitmişti 34 de ev temizliğim de bitti biraz tez canlıyım oğluşu bekliyoruz 20 gün kaldı bakalım belki daha erken olur☺️
Tugce1803 hnrgns 12 ocak için geç değil mi zaten yani benim için geç bebek zaten 9 ocakta haftasını tamamlıyor