Elidamla35 Selam kızlar nasıl gidiyor hazırlıklarr ocağın kaçı gösteriyor doğum bebişler oğlak burcu mu olacak yoksa kova mı :) bizim ocak 29 olarak gösteriyor bakalım kız erkende doğabiliyor diyolar :)
Tugce1803 Elidamla35 Hazırlıklar bitti oğlumuzu bekliyoruz hayırlısıyla💙Takvim 9 ocağı gösteriyor son 21 gün ama bizimki ters olduğu için sezaryen olacak daha erken gelecek🙏🏻
Mom092 Elidamla35 Hazırlıklar tamam minnosum eksik bitek ☺️ 15 Ocak bakalım kiz çocukları erken gelir diyolar evet bakalım ne zaman gelecekler 🙈
hazal_prensesim2021 Elidamla35 18 ocak insalllah herseyimiz tamam bebisi bekliyoruz sağlıkla gelsin yavrularımız insalllah🙏🤗
hnrgns Tugce1803 siz de belin az üstünde göğsün altında bir acı varmı kemik batıyor gibi aramızda 2 guncuk var
Mom092 Tugce1803 yaa donmedimi kuzum seninkide bizimkide ters hala ama normal sezeryan demedi hala doktorum bekliyoruz bakalimmm
Elidamla35 Tugce1803 bakalım bizim doğum şekli nasıl olacak kendimi hiç doğuracakmış gibi hissetmiyorum nedense 🤣
Ygmrslymn Tugce1803 bizde aynı sizin gibiyiz ☺️9 Ocak ve makat geliş bizde 23une sezeryan günü alacağız halen dönmediyse 🤷
Leylayunus demir_dilek hastane çantanızı hazırladınız mı benimde son 26 az evvel hazırladım etken mi acaba
Elidamla35 Mom092 benimde göbeğim baya düşmüş oturdugum zaman bacaklarımın üstüne geliyor resmen bakalım ne zaman gelecek :)
Btm571 Mom092 yaa senle aynıyız inşallah erken gelir ya artık gelsin istiyorum😂ama karnım aşağıya inmemiş ya hala yukarda bebek sanki bide doktorum 37 haftada çatı muayenesi yapcam dedi sizede söyledimi acaba
Tugce1803 Mom092 Dönmedi🙈23 ü sezaryen günü almaya gidicez bakalım🤭Doktor ben dönmüştür diye düşünüyordum ama dönmemiş dedi kafası göğüs kafesimin arasında😂
Mom092 Tugce1803 uff benmkide oyle bide toplaniyo nefesimi kesiyo 😒 neyse artik hakkimizda hayirlisi neyse o olsun🥰
Bebislerimiz Elidamla35 cok heyecanli bekleyiş doktorda ocak sonu ortasi bekle dedi pazartesi kontrolum var bakalm 🤩
symslmz 11 ocak görünüyor ama paşamızın paşa gönlü ne zaman isterse artık 💙 bu cuma çatı muayenesi olcak inşallah müsaittir doğuma 🙏
symslmz Elidamla35 korkmuyor değilim post bile açtım dün ama kaynana postları kadar dikkat çekmediği için rahatlatan bir yorum alamadım 🤦🏻
esengl_ Elidamla35 çekinme kendini kasma rahat ol kolay oluyor ben olmadım ama çok muane oldum alttan başka sebeplerden dolayi