Mom092 Herkes aynısını diyo annem geçen kayınvalideme yazmış onları yanından gönderme ya da sende onlara gel diye😂İstemiyorum gelme burda da kalmıcam dedim🤭Eşimde gel gel diyip duruyo istemiyorum ya zorla mı suyum gelse sende olmasan atlar taksiye giderim dedim kimseden ses yok sanki 5. doğumum😂