[bilinmeyen] Kullanmadığım fitil toz antibiyotikler kalmadı idrar kültürü istedi onda da üreyen tarzda çıkmadığı için yapacak bişey yok dedi üreyen tarzda olsa damardan antibiyotik verecktim dedi.. Ama benim kasık ve belden vuran ağrılarım oluyo nedeni de enfeksiyonmuş😔 Yarın kontrolüm var kullandığın ilacı söyleyim bi canım onu verirse inşallah geçer 😔 35 haftalığım bide ağrıların hepsi birbirine girdi