evreM-0 En sevdiğim ilaç😀 Hamileliğimin 5.haftasında başladık 20.haftadayım hala kullanıyorum. Hiçbir zaman kanamam vs olmadı çok şükür ama doktorum verdi. İkiz bebeklerime hamileyim ben doktorum bana bebeklerin daha iyi tutunması gebeliğin ilk 3 ayında meydana gelen kasık ağrılarını sancılarını çok yaşamaman için veriyorum demişti. Nerdeyse tüm hamile hanımlarda kullanıyor. Size doktorunuz ne önerip ne verdiyse kullanın zaten🌸