EmirAta benim hamile kaldığım ilk haftalar haberim yoktu kahverengi leke gelirdi adet olacağım sanıyordum adetim başlamayınca doktora gittim hamile olduğumu yerleşme kanaması yaşadığımı söyledi 5-6 haftalıkken progestana başladık 12 de bıraktık 16 da tekrar leke geldi tekrar başladık 25-26 haftalıkken resmen adet olmuş gibi kanamam oldu plesanta da kanamam olduğunu bebeğin eşinin duvarından hafif ayrıldığını öğrendik zaten progestana devamdık o haftadan itibaren ciğer geliştirici vuruldum olurda kanama artarsa bebeği doğururum diye ve prolunot iğne kullandım bunların hepsini yakın zamanda bıraktım hatta doğum erteleyici ilacı da dün bıraktım doktorumun onayıyla canım. Bana da serum verdiler ama bazıları ilaçlıydı bazılarıda bildiğin su sade suydu. Günde 2 litre su mutlaka içmem gerekiyordu bebek aşağıya baskı yapıyordu diye biraz uzun oldu ama yaşadıklarım bu kuzum