YagmurAnnesi Ben Bebedorun cam biberonunu aldım. 😒 Kimse mi kullanmiyor ya. Acemiligime denk geldi. 😑
Fatosumum YagmurAnnesi banada satıcı dedi ilk etapta wee ya da bebedor al kullanırsa o zaman avent dr.browns falan alırsın kullanmazsa zaten köşede duracak sonra su verirsin falan dedi mantıklı gelmişti aslında ama herkes 1 tane kolikler için olandan al deyince aklım karıştı bi de zaten herşeyi alasım var bahane arıyorum😂😂😂
Deletedmom19 YagmurAnnesi Bende acemiydim aldım ama şimdi chicconun bakıyorum canım onu da naparım bilmem
Fatosumum BeyzaGnaydn yaaa hemde satıcı dedi bebek mağazasındaki dr.browns verdi bunun camı yok mu dedim yok sadece bunu üretiyolar dedi bana 😁
Fatosumum Esesli çok gerekmedikçe vermekte istemiyorum aslında ama kendime engelde olamıyorum almamak konusunda 😂
Hamdos Fatosumum cnm gereken seyler tabıkı sart ama sevdıklerımız seyelrıde almak kotu degıl ama cok asırısı gereksızse bos bence
Fatosumum deletedmom24 kauçuk sadece ucu olmuyomu yani emzikte öyle biliyorumda ondan soruyorum azcık toy bi anne adayıyım😂😂
BesteCanerKutluzolu Fatosumum doğum yaptım 3 aydır nukun silikon damaklı emziğini kullanıyorum ilk denemede tuttu onu biberon olarak hem lansinoh hem de dr. Browns kullanıyorum ikiside gaz yapmıyor
Fatosumum BesteCanerKutluzolu lansinohu sadece göğüs ucu kremi sanıyodum 😂 biberonuda mı var Allahım daha çok aklım karıştı😂
Fatosumum Hamdos tabiki gereksiz almak güzel bişey değil sadece o kadar minik o kadar güzeller ki insan iki arada bi derede kalıyo bi de ilk çocuğun verdiği bilgisizlik,keşfetmeye çalışmakta var sanırım 😊
Fatosumum BeyzaGnaydn Halbuki öyle dese ama getirtiriz istiyosan dese belki şu anda almıştım ve kafam karışmamıştı pis adam 😂😂
Knber Fatosumum ben aventten hiç memnun kalmadım biberon kapağı atıyor ayılı emziğini aldım emmedi hemde çok kıl tüy topluyor 😏
Fatosumum Esesli Allah kullanmayı erkenden nasip etmesin zaten inşallah sütümüz olur,bebek emer,yara olmaz ihtiyacımızda kalmaz umarım ilk etapta tabi😍