aventin cam biberonunu aldım ama sadece süt sağmakta işenyaradı elimden kayar da bebeğin ağzına yüzüne gelir diye korktum ağır çünkü. Emzirmeyi planlıyorsanız memeyi bıraktırmayacak bir seçim yapmanız lazım ben medeladan çok muçemnun kaldım çünkü aynı meme gibi emdikçe zırla çıkıyor süt öyle ağzına alır almaz akmıyor tavsiye ederim. Süt kesildikten sonra Aventin plastik olanlarını kullandım iyice temizleyip sterilizasyona da sokunca öyle koku problemi falan hiç yaşamadım.