Yavaş yavaş herşeyi tamamlamaya başladık biberon tercihi yapamıyorum... chicco nun var,aventin var,wee var bir sürü marka var gaz yapmayanı var,cam olanı var,damaklısı,damaksızı.... Artık gerçekten anlamıyorum 😀 Bana biberon ve emzik önerirmisiniz. En iyisi olsun istiyorum sonuçta ağzına alıcak,beslenicek 😕