Zeys berus yürümeye çalış ödem de olur hareketsiz kalınca daha da artıyor 😄😄iyi ki yaza denk gelmedi son haftalarım demiştim
Hira_meyren As1995 merhaba canım öncelikle sağlıkla almanı dilerim Rabbimden bebeğini kucağına bende 32+1 benim 4.gebeligim ve kızım daha 17 aylık her konrtrole gittiğimde bebegimin geriden geldiğini söylüyor doktorum yerinde durmuyor ama kilosuda 1.650 az kilolu dedi bana sen neler yipyp içiyorsun bebek için bende bu hafta kendime dikkat etmek isyirum aslında herşeyi yiyorum hiçbir hamilelegimde bu kadar dikkatli olmamıştım meyve sebze et yumurta herşey yani üstüne gecelride yiyordum ama ben alıyorum bu sefer diğer hamilelklerimde hep bebek alırdı bu sefer bana yaradı yemekler 😀😀
Sevgiinur berus bende 32 haftalık oldum , rahmime ağırlar gidiyor hareket edince . Bebek doğuma hazırlandıgı için vücut değişiyor normaldir kuzum , ama kanamana falan dikkat et görürsen hemen doktoruna haber ver bana öyle söylendi
Esssgi Ben de 34+6 haftalığım adet öncesi ağrı gibi arada kasıklarda karnımda hissediyorum bazen de bebişin hareketleri baskı ile birlikte sancı yapıyor aniden neye uğradığımı şaşırıyorum
As1995 Hira_meyren amin canım inşallah alırız kucaklarımıza sağ sağlim ben iki düsügün ardından ilaçlardan dolayı hormonlardan kilolu hamile kaldım 78 ile kaldım normalde 60 kiloydum ama dediğim gibi oldu suan 89 kiloyum çok dikkat ediyorum elimden geldiği kadarıyla ekmek yemiyorum sadece sabahları kepek yiyorum bi dilim gün içinde de ceviz ve fındık yiyorum bi avuç .en önemlisi her gün bi tane de olsa muz yiyorum ve kaşar peyniri ye sabahları bebeğe çok kilo aldırıyor . Zaten doktorun verdiği vitamin ilaçları da kilo aldırıyor eğer sağlıklıysa da o kadar canını sıkma asıl dogunca alıyorlar zaten . Rabbim bi avazda kurtarsın bizi. Birazda bebekle ve bünyeyle alakalı biseydir. Bazı kadınlar hiç bisey uemior tosun doğuruyolar.bizim gibi çabalayanlar da ise zar zor geliyo 😌
Mom046 berus Büyük ihtimal bebek baskı yapıyor bende yürüdükçe aynı durumu yaşıyorum pozisyonuna çok bağlıyorlar bide vucut artık kendini doğuma da hazırlıyor
Ozlem0342 berus bende 32+2 haftalık hamileyim kontorolüm vardı bugun doktoruma söyledim gayet normal dedi endişelenecek birsey degil dedi birde benim bebiş çok hareketli 😂 ondan oluyor dedi❤️
Hira_meyren As1995 aynen kuzum ya diğer bebeklerinde hiç böle olmadım benim riskli birraz doğumum şu ands 4 .cu sezeryan olduğu icin dikiş yerlerim çok agiriyor endişem su kılosi iyi olsa en azından kuveze girmez doktorda soledi 36 da alicak cunki bebeği kiloya bağlı işte rabbim hayirlsiini versin artık muzu yiyorum ama hergun değil pek sevmiyorum çünkü açıkçasi kuruyemiste yerim ne yapsam işe yaramıyor artık ne yapalım
tkrj19 berus yalancj sancılar da olabilir bilmyorum başlangıçta olabilir bilemezsiniz ki inşallah vaktinde gelir yavrucak
As1995 Hira_meyren sen elinden geldiği kadarıyla dediklerimi ye bir gün de bile kilo alıyor canım maşallah bu dördüncü mü geliyor 🙂🙂
Hira_meyren As1995 tamam canım pazwrtesi alırım hepsini ceviz Felan varda digrrleri yok evet ya 4.cu bebeğim geliyor nasip olursa bir kızım daha olacak iki kız iki erkek cok şükür hayitlsii ile alalım hepimiz kucağımıza bebeklerimizi çok korku heyecan var 🤗🤗