Hira_meyren As1995 tamam canım pazwrtesi alırım hepsini ceviz Felan varda digrrleri yok evet ya 4.cu bebeğim geliyor nasip olursa bir kızım daha olacak iki kız iki erkek cok şükür hayitlsii ile alalım hepimiz kucağımıza bebeklerimizi çok korku heyecan var 🤗🤗
Hira_meyren As1995 ederim canım rabbim ssglikls kucağına almayı koklamayi nasıp etsin insallh dualarim seninle
Nurbl berus tam 33. Haftada benim de öyle oluyordu adet olacak gibi ağrı ve sıcaklık giriyordu bacaklarıma iniyordu sızı Karnın sertleşiyordu 35 . Haftadayım bu aralar olmuyor
Bebislerimiz berus 33+3 belim agriyor bide regl olcak gibi kasiklarim 🤷♀️Pazartesi kontrolüm var bakalm
babyackgz berus bende 33+5 30.haftadan beri ara ara oluyordu ama bu hafta özellikle belim çok ağrıdı sanki biri eliyle ikiye ayırdı belimi 😬 progestan kullanıyorum erken doğum riskine karşı
babyackgz berus nst de mi çıktı yoksa kendiniz mi hissediyorsunuz? benim nst de çıktı kendim de ara ara hissediyorum