Kızlar benim normalde sat’a göre 7+3 ama ultrasona göre aşağıda 6+2 günlük görünüyor. Doktor bir sıkıntı yok dedi kalbini duydum böyle bir şey yaşayan var mı? Zaten 7 haftalık gibi de gelmemişti bana küçük görünüyor daha :) sizce sorun olur mu korktum biraz inceledim de haftaya tekrar gideceğim doktora