Ozlemyeni Denizin https://imgyukle.com/i/Y0XDO0 benimkinede bakarmisiniz o.ortada bisey var gibi bebek mi diye doktora sormadim heyecandan.haftaya cuma gel kalp atisina bakalim dedi ama bi hafta geriden geliyo gibi dedi.
Denizin Ozlemyeni evet canım bebek tabiki o 🧿🙏, senin olması gereken tarihinde 5 hafta 3 günlük bak en yukarda GA diye yazıyor , ama en altta sağda genelde GA ve CRL yazması gerekıyor yazsaydı eğer oda ga bebeğin karnındaki haftası crl de bebeğin boyu demek
Mmeltem asyahumam ama benım tüp bebekle oldu bır farkı varmıdır acaba o tedavı surecınde adetım bı ıkı gun. Duzensızdı
asyahumam Mmeltem canım sanmıyorum farklı olduğunu tüp bebekte ama buradan bazı arkadaşlardan okuduğum kadarıyla tüp bebek olunca böyle hafta sayısı farklılik gösterebiliyormus. Allah’ın izniyle sorun olmaz kanama vs yoksa
Gizemmmmmmkync Mmeltem benimde tüp bebek canım. 5+2 ken gittim 7mm kese var dedi. Haftaya gel bebeği görelim dedi. Bu hafta gittim 6+2 olması gerekirken 5+6 olmuş kese 11 mm gelişimi yavaş ben içinde bebek görünmüyor dedi. Pazartesi başka hastaneye gidip alttan muayene yaptıracağım. Boş gebelik olabileceğini söylediler. Birde bugün kahverengimsi bir şekilde crinone jel kalıntıları geldi anlamadım. Çok üzgünüm.
Ozlemyeni Denizin onu yazmamis sizde gorunce farkettim.daha cok kucuk 6 mm dedi.4+4 duruyo dedi.zaten beta degerimde 1137 ydi gittigimde.gec dollenmeye benziyo dedi
Mmeltem Gizemmmmmmkync bebegın haftasının normalden dusuk olup ama kesenın buyumesı sıkıntılı bısey mı acaba
Ozlemyeni Ya benim bi arkadasima doktoru demiski.gebelikte gorunen keseye kac mm ise 30 ekleyip 7ye bolununce gebelik haftasi bulunuyo.mesela benim 6 mm di.30 ekleyip 7ye bolersem 5,1 cikiyo. Yani 5+1 oluyo. Sizde bi denesenize oluyo mu cidden?
Anneadayi09 191015 bilmiyorum ben bi kere tek verdim 1814 çıktı doktor yüksek çıkmış tekrar bakmaya gerek yok dedi. Eğer düşükse 2 günde bi takip ediyorlar
Ozlemyeni Denizin bugun doktora gittim kalp atisini duydum ama kanama alani var dedi.ecopirin hap kes dedi. Oksapar igne verdi.sizin nasil olmustu
Ozlemyeni Denizin banada verdi ama korkuyorum ya.kanama alani falan var dedi oksapar kullan dedi.henuz pihtilasmaya baktirmadim ben.saglik ocagi yapiyomu testleri