Seraybas Denizin benimde one gitti canim son adet tarihim 6kasimdi 5+6dim ultrosyonda 6+1 cikti bebek boyu 4.16 cikti canim folik asitten baska bisey verdimi sana bidaki kontrole ne zman gel dedi
Denizin Seraybas canım bana folik asit ve progestan verdi , bundan önce bir normal düşük birde kimyasal düşüğüm vardı , kan pıgtılaşmam varmış biraz oksapar iğne ve coraprin verdi
Denizin Seraybas 15 gün sonra gel dedi canım ama sabredemem heralde o kadar bir hafta sonra başka bi doktora görünürüm
Ozlemyeni Denizin bugun doktora gittim kalp atisini duydum ama kanama alani var dedi.ecopirin hap kes dedi. Oksapar igne verdi.sizin nasil olmustu
Ozlemyeni Denizin beni normalde cuma cagirdi ama ben pzartesi gitsem mi acaba ya keseyi gorduk 4+4 te kalp atisi duyulur mu 6+1
Mnksrce Denizin seninde hyairli olsun kuzum 😌 valla boyunu hiç sormak aklıma gelmedi benim kasıklarımda çok ağrım vardı adet sancısı gibi bişey ben düşük yapıyorum zannettim ama dün gittiğimde gayet iyi olduğunu öğrenince hicbisey sormadan çıktım odadan sevinçle 😂
Mnksrce GNurr belirti olmayınca ben korkmuştum açıkçası bide kasıklarımda ağrı olunca dedim heralde ilk bebeğim gibi düşük olcak ama rabbim bağışladı şükür İnşallah sende hayırlısıyla duyarsın kalp atışlarını miniğin 😌