Ogi34 Ah kardeşim yazını okudum ağlayarak bende 39. haftada kaybettim kızımı 10 ay önce. İçinin yangınını çok iyi bilirim. Sabredip Allah’a tevekkül ettim canım hiç isyan etmedim. Bizim de imtihanımız buymuş, Rabbim ahirette kavuştursun bizleri bebeklerimizle🤲🏻 Allahım içine ferahlıklar versin, sağlıcakla kucağını doldursun tekrardan canım🤲🏻