Kızlar ya dün hafif kananam olunca acile gittik. Bir sorun yokmuş çok şükür. Beta hcg 634 çıktı. Dr daha çok küçük dedi keseyi göremedik zaten. Pazartesi artış var mı diye tekrar test yapılcak. Dün 4+ 5. Günündü. Dr aya göre az değer falan demedi ama sizce az mı sizin nasıldı?