tugba93 Bella Tek kendimim sanıyordum 6. Haftaya girer girmez koşarak doktora kalp atışı dinlemeye giden ☺☺ Ağlamıştım duyamayınca , 6+4 te tekrar gittim çok güzel dinledik eşinde yanında olcaksa sevinç gözyaşlarınız için selpak almayı unutmayın derim 🤰🏻🌸🎈
Bella tugba93 bu yazını okurken bile gözlerim doldu🙈 İnşallah ben de mutluluk gözyaşlarımı dökerim o zaman.. teşekkür ederim cevap için.
Mervezcanen Bella Çok heyecanlıydım ama tedirgin olmadım hiç dinlediğimiz de de ilk başta duyamadık sesini doktorum normal olduğunu daha tam yukarıya çıkmadığı için kalp atışının zor duyulabileceğini söyleyerek rahatlatmıştı O an korkmuştum sadece ayrıca siz çok şanslısınız ben amerikadayım ve ultrasona sadece 20.haftamda girdim yani kızımı 1kere gördüm 33.haftamdayım ve her kontrolde rahimi mezura ile ölçüyolar kalp atışı dinliyolar o kadar alttan muayene hiç olmadık mesela sanırım oda 36.haftada olucak ve çok yüksek ihtimal normal doğum diyecek zaten sezeryanın lafı bile geçmiyor ve birde ne şikayetin olursa olsun herşey normal karşılanıyor.O yüzden canımcım içini ferah tut herzaman bebeğin sağlıklı ve bir problemi yok 🙏🏻
Bella Mehtap53 bugün tam 6.haftaya girdim. Pazartesi inşallah duyarım.. gebeliğin çok güzel geçsin.♥🎈
Emnmntmhmmt Bella 6da baslamis dedi ama dinletmedi iki hafta sonra gel dedi 8 de dinledik canim 🤗endiselenme benimde ilk gebeligim evham yapa yapa 30 olduk şükür 🤗
AyeGlKarabulut Bella 7 haftalıkken duyuluyo tedirgin olmana gerek yok 🤗 bazıları geç bile duyuluyo yani