turkan12 Bella canım 10. Haftada anca duyarsın merak etme önceden gidersen alttan bakalım diye bilgi veriyor doktorlar alttan bakıncada kese yeni oluştuğu İçin kese bozulabilir dikkat et acele etme problem olmaz inşallah ❤
TugbaDerin Benimde bugün 5+6 hcg 6700 çıktı mesai bitimi olduğu için ultrasonla bakılamadı maalesef bu haftadayken böyle yüksek çıkan var mı ?
Kubraygt TugbaDerin yüksek değilki derken düşük de demek istemedim yanlış anlama 😅 yani normal değerin insan yüksek oluncada korkuyo düşük olunca da malesef ne hissedeceğimizi bilemiyoruz bu dönemde
TugbaDerin Kubraygt evet maalesef böyle bir sorunsalın içinde gelip gidiyor insan bu gebeliğimden önce iki düşük yaptım onun tedirginliği işte buda
Kubraygt Gulbicil daha bilmiyoruz ne olduğunu kese var bebek göremedik 5+4 de gitmiştim en ultrasonda görülmemişti haftaya çarşamba gidecem bi daha herkes ikiz diyo ben bilmiyorum valla 🙈🙈