Gzmdgn İstanbul’dan sırf Gebze’ye Amanullah bey için gidiyorum. İlk gebeliğimde de düşük ve risk vardı. Çok şükür güzel ilgilendi ve kızım 3,5 yaşında. Şu an ikinci hamileliğim yine riskliyim ona gidiyorum. Tek adres çok iyi ilgileniyor. Başkasını tercih bile etmedim.