Medical park çok pis bi hastane ben bi defa gittim bir daha gideceğimi sanmıyorum. Hastane içinde maskesiz insanlar dolaşıyordu ve içerisi tıklım tıklım özel hastane diye gidiyorsun ama herkes dip dine kimseye sıra gelmiyor bağrış çağrış. Sıra almak için herkes birbirine yapışıyor. İğrençti yani