Esraa11 sız birbirinize karşı anlayışlı davranın.bol bol.dua oku aranızdaki şeyler çözülebilecek şeyler mış demek ki.biriniz kızgınken.biriniz sakin olsun ne diyim.insalalh güllük gülistanlık oluşturan herşeyin olmasa da eşinle huzurunuz olsun mgelip.gecmaddi.seylerici.duani okudum.hersey allahtan kuzum🙏 sende eşine iyi davran birbirinizin iyiliği için yuvaniz için el ele olun ele güne laf vermeyin kimsenin agzina
Kari koxa arasi seyler sirdir herkese anlatma ki buyumesincl cozumsuz şeyler olursa çözümü mahkeme de biter zaten.