Nurunannesiii12 Esraa11 iyi bari . Sevindim bak.demek.ki bişeyleri.yoluna koymak ısterse insan yoluna gisiyor.sende aileni dinle say ara hal.hatir sor arkanda olsunlar.esinide aynı şekilde.
Nurunannesiii12 Esraa11 canım.ben sadece dua ettim .allah eşini doğru yoldan ayirmasin inşallah . Allah isterse herşey olur yılına girer bol.bol dua et sen. Tersi de olabilirdi. Insallah daha guzel yillariniz olur