Semabkr Ohaezgi bende 31 haftaligim sen çok şanslısın bence. Bende hem tuvalet sorunu var hem bel ağrısı var . Dönmekten uyuyamıyorum. Uyuyacağım sıra da tuvalete kalkıyorum.. son iki ay nasıl geçecek bilmiyorum..😌😟😟
mucizemm_3 Ohaezgi teşekkür ederim… gerçekten zor normal hayatta da hiç uyutmuyor ama hamilelikte iyice arttı
Smctn Ohaezgi hamileliğin başından beri uyku yok birde cok terliyorum geceleri sizde terliyormusunuz huzursuz oluyorum uyuyamayinca 28+6 haftalıgim
Cevirmenanne mucizemm_3 ama uykusuzluğu bile çok tatlı çok mucizevi bir şey şu gebelik içimizde bir canlı büyüyor resmen 😇 neyse ki gündüz uykularını çok seviyoruz eşim gittikten sonra öğlene kadar yatıyorum oda oğlum tekmelemeyip izin verirse 🙈😅💙
mucizemm_3 Cevirmenanne 9 yaşında kızım var onun canlı dersleri yemekti derken uyuyamıyorum arada bi yarım saat uyuşabilsem iyi olacakta kızım sağolsun her dakika annne diye sesleniyor
Sevmmmm Ohaezgi uykusuzlar kervanına ben de katıldım malesef gece uyuyamiyorum yatınca sabah da namazdan sonra uyanıyorum derken bir o yana bir yana dönüp duruyorum işte 🙄
Semrafiratgokbudak Ohaezgi bende. Ayniyim ya cnm surekli uyaniyorum uyuyamiyorum ah bide migde yanmasi basladi 31+1 haftalıgız 🙁kabus oldu geceleer
Semabkr Ohaezgi benim doktorum da yazdı yanma oldukça kullan dedi ama ben kullanmamaya çalışıyorum.. az ve sık yiyorum mide yanması olmasın diye..
-Ozlemcelik388 Bende 26+1 günlük oldum 🧟♀️🧟♀️zombi gibiyim valla yakında çadır kuracam tuvalette. 🙈 Birde kalcamda kemik batıyor öylede yatamiyorum 😴 neyse bebiş iyi olsunda ☺️☺️