Ohaezgi Kızlar geceleri hiç uyuyamıyorum 31.haftadayım tuvalete gidip gelmekten uykum bölünüyo ve sabaha kadar yatakta dönüp duruyorum 😔 ne sırt ağrım var ne başka bişey tek sıkıntım tuvalet valla geceleri sonda takmak istiyorum kolay olsa😂
Cevirmenanne Ohaezgi uyuduğum saat 2.30 uyandığım saat 5.30 bu kadar uyuduğuma şükrediyorum… 19+6 haftalık hamileyim daha önümde çok yol var 😅🤦♀️
mucizemm_3 Sedaa06_ aynı durum bende de ama benim tanısı konulmuş huzursuz bacak sendromu hamilelikte çok arttı ve hiç uyutmuyor
Ohaezgi B0220 ayy onu da çekiyorum arada çok bilirim gaviscon yazmıştı doktorum rahatlatıyo kullandınız mı
mucizemm_3 Cevirmenanne bende 19 haftalık hamileyim dediğiniz gibi gece 2 yi geçiyordu uyudum sabah 6 doğru uyandım valla şimdiden böyleyse işimiz zor 😞
B0220 Ohaezgi evet onu kullanıyorum çoğunlukla faydasını görüyorum ama bazen öyle çok yanıyor ki şurup da geçirmiyor 😐
Ohaezgi Sedaa06_ doktor demir ilacı yazdı mı peki benimde kraplarım vardı gyno ferro sanol kullanıyorum demir kalsiyum birlikte
Sedaa06_ Ohaezgi sadece vegaferon kullandim bisure cuma kontrolüm var 2hafta sonrada dogum olacak dayanirim diyorum ama dayanilacak gibi degil
Cevirmenanne mucizemm_3 ama uykusuzluğu bile çok tatlı çok mucizevi bir şey şu gebelik içimizde bir canlı büyüyor resmen 😇 neyse ki gündüz uykularını çok seviyoruz eşim gittikten sonra öğlene kadar yatıyorum oda oğlum tekmelemeyip izin verirse 🙈😅💙
mucizemm_3 Ohaezgi teşekkür ederim… gerçekten zor normal hayatta da hiç uyutmuyor ama hamilelikte iyice arttı