Semabkr Ohaezgi benim doktorum da yazdı yanma oldukça kullan dedi ama ben kullanmamaya çalışıyorum.. az ve sık yiyorum mide yanması olmasın diye..
Ohaezgi Semabkr kullan canım ya niye kendine eziyet ediyosun doktorlar bilerek yazıyo o ilaçları, ben mesela böbrek iltihabı oldum iğne verdi zararı olmazmı bebeğe dediğimde sen zarar görürsen bebekte zarar görür senin iyileşmen lazım önce dedi
Semabkr Ohaezgi koltuk altımda kitle vardı apse yapmıştı bebeğe zarar vermesin diye aldırdım. Onun için şuan doktor kontrolunde antibiyotik kullanıyorum. Sırf fazla ilaç kullanmayayim diye ağrı kesici bile kullanmıyorum. Birde mideyi işin içine katmayayim dedim. 🙁🙁