Aysegulce NeslihannK hayırlı uğurlu olsun 😍bebek kanala girmiş miydi hastaneye gittiğinizde sabah kaçtan başladı suni sancı Bende yarın gidicem de büyük ihtimal suni sanci ile başlatacak hazirlikli gel dedi ama açılma da yok sancı da yok kanala da girmedi bebeğimin suyu azalmış diye bekletmek istemedi doktorum bu gece 39 hafta oluyoruz
NeslihannK Aysegulce cumartesi gunu kontrole gittigimde kanala girmemisti pazartesi kontrolde çatı muayenesinde doktorum muayene ederken 2 cm oldu kanala girdi kanaman basladk doğuma hazırlayabiliriz dedi. 10 da suni sancı verilmeye başlandı ama çok yavaş yavaş 17:02de kucağıma aldim 🥰
Esen2 NeslihannK Allah güzel ömürler versin canım okurken duygulandım zaten herseye aşırı duygu yüklüyorum ama doğum konuları gözlerimi dolduruyor ☺️
NeslihannK Esen2 Cok normal kuzum bende hamile kedi bile girsem ağlamaya başlıyodum🤭 Rabbim.isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍
Dytbsr Merhaba, sağlıkla büyüsün evaldınız😇 bende farklı bir hastane de doğum yapmak istiyorum. Kaç gün öncesinden yeni hastane ile görüştünüz ve doğum için doktorun mu kabul etmesi gerekiyor yoksa bu hastanede doğum yapmak istiyorum diyip mi gittiniz?
NeslihannK Dytbsr 39+1. Haftamda istediğim doktora gittim durumumu anlattım bütün bilgilerimi yaptırdığım testleri vs gösterdim 5 gun sonra 2. Kontrole gittim 3. Kontrolde 40+1de doğum yaptım 🥰
NeslihannK Altugba 4 buçuk yaşında oğlum var 2 ay sonra 5 yaşında olucak Biraz kıskancliklar var gibi gibi 🤦🏻♀️
NeslihannK Ayseninannesi Evet özelde yaptım kuzum bizimki ultrasyonda 3.300 cıktı ama 2850 gr doğdu 🤭 Baya yanılttı bizi 😂
Minik05 NeslihannK 2.850 Benimkide o civar olacak galiba Nasıl cok mu minik.? :) Öyle diyolarda Bn hiç görmedim bebek hayatımda. Sağlıkla analı babali büyütün inşallah yavrunuzu💙
NeslihannK Kelebek97 Amiiin kuzum cumlemizinkini Inşallah Rabbim hayirli doğumlar nasip etsin ama solmuş çiçek diyelim biz bu halime 😂🤭🙏
Kubra_kbr NeslihannK Gözünüzaydın ne güzel bir doğum hikayesi olmuş ☺️ Hafif adet sancısı gibi demişsiniz suni sancı da verilmiş gerçekten o kadar hafif bir sancı mıydı bunu merak ettim 😊
NeslihannK Kubra_kbr kendi sancim hic yoktu 37. Haftadan itibaren ara ara yalancı sancılarım oluyodu o kadar hastaneye 0 sancıyla giriş yaptım ilk suni sancı takılır takılmaz hafif karın agrım oldu lavman yapıldı 5 dakikada bi sancı geliyodu ama dediğim gibi çok çok hafif adet sancisi gibi saat 4 buçuk gibi çok ağırlamaya başladı sancılarım tarif etmek gerekirse büyük abdestiniz gelir çok sıkışırsınız ama kabız olmuşsunuzdur ya aynı öyle 🤭☺️ anlatabilmisimdir umarım 🤷🏻♀️
Aysegulce NeslihannK yaa bakalım ben napicam sabah doktorda benimde çabucak kolay bı doğumum olur inşallah 😍
Gzrilknur NeslihannK ne güzel bi doğum maşallah. 😍 Rabbim bize de nasip etsin. Oğlumu 9 buçuk ay önce Sezeryan ile doğurdum. Malesef 4 kilo üstü diye doktorumu dinledim. Şimdi yine hamileyim. Hazırlıksız yakalandık. 🤫😅 2 aylık. normal doğurmak istiyorum herkes bi tuhaf bakıyor. Ssvd yi anlatmak baya uzun sürüyor. En iyisi mi zmanı gelsin ve bende doğurayım artık şimdiden sabırsızlanıyorum 😅Üstelik kıskandım sizi. nasıl mide bulantısı kusma olmuyor. Ben ilaçla bile durduramıyorum 🙄😫😫😫😫
NeslihannK Gzrilknur Hakkinda hayırlısı olsun kuzum 4 kiloyla normal doğum çok zor olurdu inan bence doktorun doğru secim yapmis sezeryan boyle durumlarda kesinlikle tercih edilmeli yoksa çok fazla yırtığın ve dikisin olurdu mahfolurdun benim ilk dogumumda 6 tane dikisim vardi ama şimdi hic dikisim olmadi mesela her hamilelik ve doğum birbirinden çok farklı oluyo inan ilk gebeligimde cebimde poşetle gezerken 2. Hamileligimde hamile olduğumu unutuyodum 🤭🤷🏻♀️
Aytenclk44_ NeslihannK Allah analı babalı büyütsün inşallah bizlere de dua eder misin hayırlı güzel bir doğum geçirelim 🥰🙏🏻
Aytenclk44_ NeslihannK benim de geceleri çok sancım oluyor adet sancısı gibi ve büyüğümü yapmak ister gibi bi baskı oluyor ama yapamıyorum geçen hafta gittiğim de doktora doktor baş aşagı kanala girmiş baskı yapmaya başlamış demişti şuan 38+2 tim yarın çatı muayensi yapılacak çok merak ediyorum açılmam olup olmadığını 😌
Kubra_kbr NeslihannK Lavman nasıl acılı oluyor mu acaba 🙄 ilk gebeliğim tecrübesizim açıklar mısınız 🙏🏼
Gzrilknur NeslihannK evet haklısın bi yandan da öyle düşünmek gerekiyor 😅 ikinci gebeliğim biraz daha hafif geçiyor öncekine nazaran. İnşallah bir an önce biter ve ilacı bırakırım. Dört gözle 3.4. Ayı bekliyorum 🤭😍