Bseeyee eğer suyun geldiyse 1 saniye bekleme hemen git kuzum. Ben doktoruma sadece şunu söyledim Hocam eğer bizi çok yormazsa başlatalım,Neslihan çok uğraşırız derseniz bekleyelim dedim. Muayene ettiği an 2 cm acilman oldu kanaman da oldu kanala inmiş başlatabiliriz dedi. Sende doktoruna güven eğer zorlanicaksan hic baslatmasin bekle.ama suyun geldiyse hic bekletmez hemen baslatir zaten