Mide bulantisiz kusmadan mide yanması olmadan sağlıklı bi hamileligim oldu 39. Hafta geldi çattı ani bi kararla doktorumu ve hastanemi degistirdim. Doğumu yapmak istediğim doktorum 40+6 ya kadar bekleyebilcegimi söyledi ama ben artık çok yorulmuştum agirlasmistim doğumu başlatalım hocam dedim. 1 cm acilmam vardi bizi baya yorabilirdi bekleyelim pazartesi tekrar bakalim olucak gibiyse başlatırız hazırlıklı gel dedi. 14 Aralık pazartesi sabah 7de kalktım duşumu aldim hazırlandık makyajımı yaptım eşimin halası Hemşire dogumumda yanimda olucakti. Sabahtan oğlumu Anneannesine bırakıp eşim halam ben hastaneye gittik 2 cm acilmam vardi kanaman da başladı doğumu başlatabiliriz dedi doktorum ve hızlıca yatisim yapıldı 💃 odama çıkarttılar hemsiremle tanıştık damar yolu tahliller suni sancı derken baya baya hazırdım 🤰🏽💪müzik pilates muhabbet sohbet derken yavas yavas sancılar geliyodu ama çok hafif adet sancısı gibi ☺️ nst dışında yatağa yatmadım oturmadım bile o yuzden belimde çok ağırdı aslında. Doktorumda ara ara ziyaret ediyo kontrollerimi yapiyo duşa sokuyo sıcak su çok çok iyi geliyo 4bucukta suyumu patlattı kas gevşetici yaptı doğumu hızlandırmak icin ama 6-7gibi doğum baslar dedi servise geri döndü. Bende odamdayım bi an baskılar çok agirlasmaya başladı hemen hemşiremi cagirdim doğuruyorum dedim daha var Neslihan squat yapmaya devam et dedi. Dayanamıyorum merve götür beni dedim hemen çatala çıkarttı o an dogumum başladı doktorum odasından dogumhaneye gelene kadar Oğlum doğmuştu bile. Tam 17:02 de 👶🏻 Doktorum kucağımda gorunce şok oldu 😂🤭 Direk ten tene temas yapıldı minicik boyuyla üstüme işedi Doğar doğmaz yapıcağını yaptı 🤷🏻♀️ Hic kesi atilmadi dikiş atmamiza gerek yok dedi doktorum sadece diğer doğumdan kalan incelen yere 1 tane küçük dikiş attı düzeltti ve odama geçtim ertesi gun taburcu olduk Şimdi 2 günlük oldu bile teyzeleri evimizde birbirimize alismaya calisiyoruz sormak istediğiniz soru varsa Seve seve cevaplarım Rabbim Hepinize yardim etsin bi avazda kucaginiza alın insallah 🙏💙