afrasil canım dediğin gibi aşılamanın bile tutup tutmayacağı meçhul. Sorun olsa bütün tedavileri deneyecegiz ama sorun yokken kendimiz yaşımızda genc oldugundan bir süre daha deneme kararı aldık. Beni en çok yıpratan zaten bu hormon tedavileri o doktor kapısında beklemek o kadar hamilenin içinde sadece senin bir umut icin ugrasmaya calısman ve olumsuz sonuclar. Bu insanın psikolojisini dahaa cok çökertiyor. Her doktor kontrolüne bu stresle gidince olmaması ihtimali artıyor. Yaş sorunum olmadığı için evde sakince denemek daha mantıklı geliyor şuanlık bana. 🌼