Mucizem11 amin inşallah. Geçen ay kürtaj olmak zorunda kaldım bebeğimin kalp atışı oluşmadı. O gün, o dakika, tam da o an da anladım ağzımızdan çıkan sözlerin önemini. Allahım nolur bende hamile kalabiliyim diye dua ederdim hep öncesinde. Ne kadar da eksik bir dua değil mi? Keşke hamile kalabilmekle bitseymiş herşey.. Rabbim sana da bana da en kısa sürede sağlıklı bebekler, sağlıklı bir gebelik süreci nasip etsin, bebeklerimizi kucağımıza alacağımız günleri göstersin 💖