Hilalkrmzkn 37 + 1 oldum bende cuma gecesi duş aldım ve öyle bir ağrı geldiki bel ve kasıklarıma saat 10 dan gece 2 ye kadar yalancı sancıdır diye düşündüm ağlayarak uyudum sabah kontrolüm ve ilk nts randevum var diye gece gitmek istemedim sabah direk nts ye girdim 100 ü geçik sancılarım çıktı ama ben gayet iyidim doktor geldi sen nasıl duruyon böyle sancın çok dedi hemen çatı muayenesine aldı ve 4 cm açıklığım olmuş suyuma rahim ağzı uzunluğuma baktı gayet iyi evdemi beklemek istersin burdamı dedi evim yakın ben gideyim son eksiklerime bakayım dedim dün ve bugün sürekli kanlı akıntım geliyor ama sancılarım artmadı beklemedeyiz