Anneler, size bir sorum var. Malum sırt üstü yatamıyoruz. Sağ tarafa kızım yatırmıyor. Döndüğüm an oraya sertlestirip vuruyor. Mecbur hep sol tarafa yatıyorum. Ama 2 gündür. Sola yatarken de bazen ayaktaykende. Alt tarafima kasıkla vajina arasına baskı oluyor sanki orda onu sıkıştırıyormușum gibi. Sizde de bu durumu yaşayan var mı?