Hilalkrmzkn Seval22 Allah razı olsun canım 🥰🥰 bende tüm annelere isteyenlere hep duama katıyorum inşaallah sağ salim kucağımıza alırız miniklerimizi
alindas Hilalkrmzkn aaa evet o da var ocak olayını hep unutuyorum ya neyse madem ocakta gelsinler inşallah gelirlerse😁
Hilalkrmzkn sarisu1 benim bugün sancım çıktı heralde nstde doktorum yoktu nst normal olsaydı haftaya çağıracaktı ama yarın bidaha çağırdı heycanla şimdide yarını bekliyorum bakalım ne olucak 😂
sarisu1 Hilalkrmzkn hadi bakalım kaç gün kalmıştı ki doğuma bizimde kontrol çarşamba günü açıklığa bakacak tekrar ☺️
Hilalkrmzkn sarisu1 12 gün var şuan son adet tarihine göre sizinde açıklığınıza bakıcaksa hadi bakalım hakkınızds hayırlısı olsun 🙆♀️
Hilalkrmzkn Seyma16 evet canım gittim nstye girdim ama doktorumun acil işi vardı yoktu nstde sancım çıktı yarın tekrar görmek istedi bakalım bugün bişey netleşmedi