Hilalkrmzkn 37+5 haftalığız bebeğim eskisi gibi hiç kıpır kıpır değil hareket ediyo maşallah ama cılız tepkiler yerimiz daralıp büyüdüğü için değil mi 37haftalık annelerimiz sizler ne durumdasınız
Seyma16 Hilalkrmzkn bizde aynizyiz kuzum hafta olarak masallh belli saatleri var kıpır kıpır duramiyo keyfine bağlı bide 🤣
sdkince Hilalkrmzkn bende 37+1 oldum benşmde bebek hareketlerinde yavaşlama oldu biraz dün kontroldeydim doktorum büyüdü yeri daraldı normal dedi birde hareketleri azalasıda karnımın içinde çok toplanıyor o biraz acı veriyor bana.
deniiizz Hilalkrmzkn bende 37 haftalığım 32. haftadan itibaren azaldı hareketleri yani yumuşak geçişli hareketler hissediyorum sert değil. Ultrasonda bir sorun görünmüyor ama insan ister istemez tedirgin oluyor bu haftalarda. Normal sanırım 😊
Hilalkrmzkn Seyma16 uyku periyotları uzun sürüyor diye düşünüyorum artık bide çünkü yerinde durmayıp uyutmayan bebiş şimdi zorla uyandırıyorum 😂 karnımı pıtpıtlayarak
Seyma16 Hilalkrmzkn eskiye gre evet var baya uyuma sürelerinde uzama🤣 ama şimdi hareketlerde karnının şekli degisiuo😂😂
Hilalkrmzkn sdkince evet bende de bir kenarda toplandığı zaman oluyo diğer taraf boş kalınca ağırlık oraya çöküyor
sdkince Hilalkrmzkn evet işte o zaman baya geriyor karnımı aslında hareket etme şekli değişti sanırım bebeklerimizin.
Hilalkrmzkn MihricanA maşallahh diyelim 😄 son haftalar artık çeşit çeşit şey yaşıyoruz herkes farklı döngüler geçiriyor
Hilalkrmzkn sdkince evet ediyorlar ama ağır ağır sanki daha çok uykudan kalkıp gerinen bebekler gibi hareketleri
melegegebe deniiizz 30dan sonra benim de öyle oldu vurmaktan ziyade siyrilma dönme gerinme oliyor 🙈 30dan önce lap lap vururdu ben de ona vururdum karsilikli vurusurduk 🙈♥️
melegegebe Hilalkrmzkn canim valla ben hic anlamadim bigun evet ciliz hareketli yeri daraldi ondandir diyorum bigun bakiyorum oynuyor ee hani yeri daralmisti diyorum hic anlamadim . Belki bazen pozisyonundan oynayamiyor bazen de pozisyonu kolay oluyor öyle oynuyor heralde 🤷🏻♀️
deniiizz melegegebe aynen canım benimkide öyleydi çok hareketliydi,tekmeleri dışarıdan hissedilirdi şimdi öyle değil gerinme falan oluyor bunada şükür diyorum artık kötü düşünmemeye çalışıyorum 🥰
Seval22 Hilalkrmzkn benim kide tam tersi bulsa çıkıcak eller ayaklar biryerden çıkıyo uyutmuyor hiç 😂
Hilalkrmzkn Seval22 aslında nstye bağlı olduğumuzds hemşireler hep nasıl hareket bunlar deyip duruyorlar hiç bir sorun yok gayet hareketli ama gün oluyorki hareket etmedi diye kendi kendimi yiyorum şuan da da bi çaba içerisindeyim uyandırmak için 🙃🙃