Bende ikili taramayı devlette yaptım ölçümleri bile yanlış yaptı riskli çıktım halbuki ondan önce normal doktora gittim burun kemiğine falan hepsine çok iyi dedi. Ilginemiyorlar büyük şehirdeki devleteki doktorlar. Doktora diyelim benim kanama alanım vardı göremedim diyor 3 cm lik kanamayı sen naısl görmezsin körmüsün.