Kızlar özelde muayene oldum bu ayıma kdr. Ancak şeker yükleme kan uyuşmazlığı gibi testler için uçuk fiyatlar istediler. Maddi durumdan şuan müsait değiliz ve sanırım bundan sonra da devlete gidicez. Korkum şu devletteki iki doktorun ikisi de aşırı ilgisiz. Biri hiçbir bilgi vermiyor artist bişi. Bişi sorunca bildiğiniz azarlıyor. Diğer bayan olan doktor ise yapıcaklarını bile ben söylüyorum. Unutkan. Yani geçenlerde kan uyuşmazlığı için vermesi gereken belgeyi bile ben kendim sordum böyle böyle vermeniz gerekmiyor mu diye. Ha evet doğru diyor. Şeker yüklemesi için de eczaneden beni tekrar yolladılar doktor bi ayrıntıyı belirtmediği için. Koca karnımla o yolu tekrar yürümek yağmurun altında beni çok yormuştu. Bebeğimi göremedim bile hatta. Hocam genel olarak görebilir miyim diyorum duymuyor bile beni 😐Anlayacağınız hiç güvenemiyorum. İkisi de birbirinden kötü. Özeldeki doktorum çok ilgiliydi ve ben bişi sormadan o herşeyi anlatıyordu. Umarım o zamana kdr durumlar düzelir ama devlette doğum yapanlar yardımcı olur musunuz böyle ilgisiz miydi sizin de doktorunuz. Çok korkuyorum bebeğime ya da bana eksik ya da yanlış bişi yapıcaklar diye. Sürekli eksik iş görüyorlar çünkü😐 uzun oldu kusura bakmayın