Bende özel bir muayenehaneye gidiyorum ancak testlerimi hep devlette veya sağlık ocağında yaptırdım. Testleri yaptırmayı gittiğimde gözlemlediğim kadarıyla dediğiniz gibi devlet hastanesinde doktorlar kalabalıktan mı bilmiyorum ama biraz bezmiş durumdalardı. Devlette okadar fazla doğum yapan insan var ki doğum ekibi ve muayene olduğunuz doktor da farklı diye biliyorum belki tatlı bir ebeye denk gelirsiniz ayrıca özel hastaneninde garantisi yok inanın. Sürekli muayene olmaya gittiğiniz sizinle ilgilenen güleryüzlü doktor bile doğum zamanı farklı birine dönüşebiliyor. Umarım iyi insanlara denk gelirsiniz ve doğumunuz güzel geçer 🙏🏻