Azad41 Papatya06 Busesaglamm hele benim ayaklar yanıyor devamli yorganin dışında ayaklarım. Birde kurulu saat gibi aynı saate uyanmak yok mu
Tazeanne0 Azad41 bende de o var ya geceleri çok kalkıyorum ama sağ tarafıma yatamıyorum çok kötü oluyorum sol tarafa yatmak daha iyi 😊
Busesaglamm Papatya06 İlk gebeliğim 23 haftalığım karnımda sadece seyirme var kıpır kıpır bi bebek yok benim bebekle yaşıtlar tekme atıyorrmuş? Siz kaç haftada hissettnz benim normalmi
Papatya06 Busesaglamm benimde ilk doğumum olacak bende çok hissetmiyordum 26. Haftamda falan hissetmeye başladım normal bence ama mesela daha küçükken bir doktor çok hareketli demişti. 30. Haftadan sonra daha net hissediliyor
Gamzebydmr Busesaglamm Normal canım benim 3. gebeliğin ilk gebelikte fazla hissedemiyor insan 25 veya 26 dan sonra daha da hissetmeye başlarsın😊
Duygu-45 Duygu-45 gece ayak yanmasında yaşıyorum ben gibi bu sıkıntıyı yaşayan anneler de var mı acaba ne gibi çözümleriniz var?☺️
hm35 Duygu-45 bende çok çektim ayak yanmasından özellikle yazın çok kötüydü eşim su dolu leğenle peşimde dolanıyordu 🙈 magnezyum takviyesi verdi doktorum iyi geldi şuan nadir oluyor
Azad41 Peki kızlar omega3 kullanıyor musun???? ben Omepa vm diye omega3 kullanıyorum yaklaşık 2 aydır
Duygu-45 Magnezyum takviyesi alıyorum ama bi işe yaramıyor sanki ayaklarım başka vücudum başka vücudum normal ayaklarım çok sıcak oluyor gerçekten çok berbat bi durum bu gece bu yüzden de çok uyanıyorum neyse Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Mavi46 Azad41 32. Haftamdayım canım bu haftalarda daha da çok dönüyorsun gayet normal hiç bişey olmaz korkma hiç 😊😊