gulsah_alp Azad41 benimde düşündüğüm kafası sağ tarafımda sağa dönüp yattığımda kafası aşağı ayakları yukarda geliyo bisey olur mu diye geri hemen dönüyorum 23 haftaligiz 🤭
Gamzebydmr Busesaglamm Normal canım benim 3. gebeliğin ilk gebelikte fazla hissedemiyor insan 25 veya 26 dan sonra daha da hissetmeye başlarsın😊
mom_ Meltem374141 Benimde bazen oluyor yerimden kalkarken kasığıma ağrı giriyor vajinada çok fazla baskı hissediyorum sanki tuvaletim varmış gibi bitek bende mi oluyor sorun mu var diye düşünmüştüm.
Meltem374141 mom_ bende oyle dusnuyodum birde covitten yeni ciktim doktoruma gidemdim ailemin yanindayim
dilekozckr Ben de bi bana oluyo sanıyorum😂 ne tarafa yatsam o tarafım ağrıyo dönmeten helak oluyorum tüm gece 😫 sırt üstü de olmuyo daha çok uykusuz gecemiz var galibaa 🙄
MinelinAnnesi Azad41 35 haftalığım bilmem kaçıncı haftamdan beridir böyleyim sağ sol sürekli üzülmeyin hiç bişey olmuyor sadece bazen beğenmedikleri pozisyonlarda tekmeleniyoruz o kadar 🥰🥰