Aryaliya hayır doktor öyle ilgilenmiyor doğumda. Doktor hakkında da hep sezeryan yanlısı olduğunu duydum ama dediğim gibi bu zamana kadar bana olumlu konustu biranda sezeryana döndü. Beni muayene etmedi hiç. Açıklığına vs hep hemşireler baktı. Doktoru pek görmüyorum o konuda