Canım anneler size bişey anlatıcam bana fikirlerinizi beyan ederseniz çok sevinirim. Akıl akıldan üstündür sonuçta.
37+3 de devlet hastanesinde bi doktor gittim bebek baş aşağı pozisyonunda idi. Bu zamana kadar özelde gittiğim doktor da hep doğum pozisyonunda olduğunu söylüyordu.
Gecen gün yatışım yapıldı biliyorsunuz. Gece gittim hemşire nst ye bağlamadan önce karnıma dışardan dokunarak baktı bebek ters dedi. (Dönmüş anlamında yani) Sabah doktor ile ebe geldi vizite. Doktorun söylediklerini aynen yazıyorum “Bebeğin yukarda imiş. Böyle olursa normal doğum olmaz seni doğurtup göndeririz ebe bir baksın ” dedi
Bi kaç dk sonra ebe geldi alttan muayene etti
“Açıklık 1.5 cm olmuş ama bebek sağda bu bebek dönmez isterse içerde 1 ay beklesin asla dönmez” dedi. Daha 39 haftalığım ve biliyorsunuz 41 e kadar yolu var ilk doğum birde. Beklemek istediğimi dönme ihtimalinin olduğunu söyledim. Son dk bile dönen bebekler görüyoruz sonuçta. Israrla bebeği riske attığımı dönmeyeceğini belirtse de ben en azından denemeyi tercih ettiğimi dönmezse bile denedim demek istediğimi söyledim. Birz zor ikna etsem de taburcu oldum. Ama doktor bana hiçbir şekilde USG den bakmadı. Sonra bi ebe ile görüştüm yürüyüşlerle egzersizlerle döndüğünü işlerine sezeryanın daha kolaylarına geldiğini beklemek istemedikleri için oyle söylediklerini dile getirdi.
Cuma günü devlet Hastanesi’nden randevu aldım bakalım ordaki doktor da aynı seyi mi söyleyecek merak ettim. Bebeğimin hareketlerini kontrol ediyorum gayet iyiyiz. Kalp atışları da iyiydi nst de iken oyuzden beklemek istedim.
Sizce iyi mi yaptım ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında. 😊🙄