Deletedmom95 Aslında en önemli konu doktorunuza ne kadar guvendiginiz. İkinci doktorumdayım şu an. İlki deseydi acaba derdim de, şimdiki bana böyle birşey dese (ki doğal doğum yanlısı kendisi) güvenirim. Başka bir doktora danışmakta fayda var. Hem vaktiniz de var görünüyor daha. İnşallah döner bebeğiniz 🙏